Het aftellen is begonnen...

2 februari 2019 - Zoetermeer, Nederland

Het is bijna zover. Maandag 13.00u vliegen wij naar Moskou...

Maar wees maar niet bang, dit is pas een tussenstop om onze reis te vervolgen naar Bangkok, Thailand. Op dit moment nog weinig vakantie gevoel, als ik eerlijk ben. We zijn nog druk met studie, we moeten nog inpakken en er wacht ons een stapel schone was die schreeuwen om opgevouwen te worden... Oké, het huis schreeuwt om opgeruimd te worden, maar prioriteiten hè?

Mijn oudste broer Arjen vindt het een vooruitgang, deze vorm van ‘freestyle’ reizen…maar nog nooit ben ik zó onvoorbereid geweest voor een reis. Maar, geen stress daarover eigenlijk, misschien komt dat morgen.

Morgen gaan we inpakken en nog een hotel boeken voor de eerste dag, dinsdag. Daar komen we 10:35u aan, ‘Thailand tijd’, als alles mee zit. Nog geen Hotel geboekt, het moet niet gekker worden hè? We hebben er wel écht ontzettend veel zin in, dat is zeker! We zullen er zelf ook wel voor zorgen met al die kopzorgen dat we eraan toe zijn 😉.

Ik, Lotte, hou de blog bij. Ik zal dus ook veel in  ‘Ik-vorm’ spreken, het is natuurlijk wel mijn ervaring van ónze huwelijksreis. Maar, wees gerust, het is echt ónze reis, en zal zoveel mogelijk de beleving van Jeroen erbij betrekken. No worries.

O en bereid je voor, ik kan wat grof gebekt zijn in mijn beleving. Tsja, soms geeft dat gewoon goed het gevoel neer, en het lucht wel zo lekker op. Geen censuur dus, maar écht ervaringen. Je moet er maar van houden.

Ik hoop dat jullie het met veel plezier mee beleven. Vele van jullie hebben inmiddels onze huwelijksreis gesponsord door een ‘envelopje’ te geven op onze trouwdag. Het is dus ook niet gek dat we echt iedereen ONTZETTEND dankbaar zijn daarvoor. Want fuck, we gaan 3 weken naar Thailand!! O yeah!

o enneh, de foto van deze reisvlog.. Prachtig stel, mooie Aziatische achtergrond maar... de kenners weten.. dit is niet Thais.. Nope, dat klopt, maarja, we zijn er nog niet geweest hè? Oké, we zijn ook niet in Japan geweest.. ik zal jullie in geheimpje vertellen, het is een Japans tafereel met twee gaten erin. Daar hebben we onze hoofden doorheen gestoken en is er een foto van onze gemaakt. Het was in Leiden, in het museum over Japan, het Sieboldhuis. Schandalig hè?

1. Marianne:
    2 februari 2019
    Heel veel plezier 😎😊
  2. Marcia:
    3 februari 2019
    Nice lot!! En grofgebekt? Jij? Ik zou me pas zorgen gaan maken als dat niet het geval zou zijn. ENJOY lieverds!!
  3. Jan Sutterland:
    3 februari 2019
    Grofgebekt?! Ik heb je toch wel netjes opgevoed zeker? Laat ik het niet lezen, anders ga ik weer tellen!!!
  4. Kay:
    3 februari 2019
    Kun je voor mij een samenvatting maken. 😉
  5. Carla:
    3 februari 2019
    Heel veel plezier!! Grofgebekt??
    Luistert naar jouw vader!! Ven benieuwd naar al jullie avonturen in Thailand
  6. Jackie:
    4 februari 2019